vrijdag 14 december 2007


Haij!


Welkom op mijn site.
Hier lees en leer je alles over fashion, beauty en lifestyle.
Deze site zit vol met tips en anderen leuke verassingen.
Hopelijk vind je het leuk!


Enjoy!!


Ik zou me eventjes voorstellen!


Ik ben Lissy en ben 15 jaar. Ik woon vlak bij Amsterdam en zit nu in mijn examejaar.
Ik ben dol op Fashion, beauty en natuurlijk lifestyle!
Veder ga ik graag shoppen, films kijken, uitgaan, en iets leuks en gezelligs doen met vrienden.
Ook ben ik helemaal gek op make-up en cremetjes. En ben ook vaak aan het experimenteren.
Want wie niet leert zou het ook niet kunnen!


Heb je nog tips of leuke ideetjes?
Stuur dan een berichtje bij reactie of mail me naar: mode_@live.nl
Ook kan je altijd een columns opsturen!


Groetjes Lissy!


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai, ik ben 11 jaar en ik ben slimmer dan jij. Lijkt mij zoiezo een beetje raar dat je in je exameNjaar zit. MET EEN N Ja.
Hier al je spelling fouten, en trust me girl; of je bent ontzettend dom of je bent niet 15.

SPELLINGFOUTEN:

Prijs onbekent
uittegaan
aantl
een helen sterke lucht.
youself
intresses

en jij beweert dat je 15 bent? een 11 jarige maakt die fouten nog niet!

Anoniem zei

Hoi anoniem!

Ik zie het dat ik het fout heb getypt! Kijk ik ben nou eenmaal zo goed in spelling en kan er zelf niks aan doen. Het betekend niet meteen dat ik dom ben want iedereen heeft goede kanten!

Groetjes Lissy

Anoniem zei

Ik vind dat Lissy gelijk heeft.
Zelf kom ik uit Engeland en ik spreek vloeiend nederlands (en engels) maar van de Nederlandse spelling klopt net zoveel als dat de winkels kleding in guldens zouden gaan verkopen. Niks dus. En het veranderd ook nog eens elke drie jaar. Je kunt mensen wel aan gaan spreken op hun fouten, maar wat schiet je daar zelf mee op, hm ?