donderdag 17 april 2008

Algemeen!

Ik weet het. Het updaten voor deze site is niet echt regelmatig. Maar ik heb daar een goede reden voor! Mijn eindexamen begint over een paar weekjes (oei! spannend) En ben druk in de weer met leren het bedenken van mijn outfits voor het examen feest. En het bedenken voor een goede examenstunt! Anyway ik heb het druk! Ik heb namelijk nu al theorie examens. Modeling engels, verzorging, koken en serveren. Ook verwachten ze bij mij op school dat je alles af gaat maken en nog eventjes een werkstuk in elkaar flanst. Maar goed ik sta niks voor niks op mijn eind rapport ( wat voor de helft mee telt voor het eind examen) allemaal 7 en 8.
Ik ga namelijk na dit jaar naar Amsterdam de opleiding verkoop specialst in. Heel leuk krijg ik allemaal dingen te leren over huis inrichtingen, mode en beauty. Kortom echt iets voor mij!

Maar jullie hoeven niet bang te zijn dat jullie weer na mijn examen wat te horen krijgen van mij. Nee! Ik heb voor jullie deze week weer een EOTD. Leuke fashion item komt voorbij. Ook een leuke en handige Online shop overzicht! Altijd leuk om te snuffelen!

Kortom weer een hele lap tekst.
Enjoy!

Geen opmerkingen: