dinsdag 1 april 2008

Nieuwe Bourjois Paris foundation kwast!


Ik heb een nieuwe foundation gekocht en ben zeer tevreden. Het is namelijk de nieuwe foundaion met ingebouwde foundation kwast van Bourjois. Hij koste 15 Euro en het resultaat is zeer mooi! Ik heb nu weer een hele mooie egale huid. Ik gebruikte namelijk eerst de Matte Mousse maar ik was daar nu wel op uitgekeken. ik was toe aan iets nieuws en vloeibaars. Ik heb nummer 32 dat is de lichtste kleur. Niet erg want anders zou ik er niet uit zien. Ik had het namelijk gestest in de winkel in mijn hals. En de kleur kwam precies over als mijn eigen kleurtje. Het is makkelijk uit smeer baar. En het is heel simpel te genruiken. Eerst moets ik een beetje uitproberen hoe je het moets gebruiken. Maar naderhand had ik het helemaal door. Door een druk knopje aan de onderkant komt er foundation in de kwast en kun je het uitsmeren!
Echt dit is een super aanrader en als ik een cijfer zou moeten geven is het zeker een 10 waard!

Geen opmerkingen: