zondag 29 juni 2008

Test test; Haarmasker Etos doog of beschadigd haar

Verpakking: Een coole roze verpakking. Het trekt wel je aandacht, daarom heb ik hem ook gekocht.
Geur: De geur is van amandelen. In het begin ruikt het nog wel lekker maar later valt het tegen en wil je graag wat anders ruiken.

Smeerbaar: Het is een vrij dik vloeistof en is dus minder gemakkelijk aan te brengen in het haar.

Uitspoelen en dan?: In het begin is je haar lekker zacht. Maar ik merk dat mijn haar er snel vet van word. Dus je gaat het automatish niet meer gebruiken, want ondertussen moet je vaker je haren wassen.

Conclusie: Een leuke verpakking, maar je haar word er snel vet van en de geur is ook niet echt lèkker. Ik geef een cijver van een 6


Wil jij ook in de Test komen? En wil je graag dingen uittesten en uittreksel van maken?Mail mij dan naar ffbb@live.nl . En wie weet leest iemand jou geteste product op een woensdag!


Geen opmerkingen: