maandag 31 december 2007

Foundation!

Èèn van de dingen waar ik helemaal gek op ben is foundation.
Sinds ik het ondekt heb kan ik niet meer zonder. Ik heb niet echt een mooie egalen huid en met foudation wel. Je hebt foundation natuurlijk in allerlei vormen. Zo heb je: vloeibaren, mousse, poeder en nog meer. Sommigen mensen zeggen over foundation dat het slecht is voor je huid! Maar in tegen deel er zitten in foundation juist goede stoffen in. Zoals vitaminens wat je huis juist voed. Hier onder laat ik een paar foundations zien.



Vichy. Maakt een dekkend en een egaal huid en een stralend effect.
Hij is in 5 kleuren verkrijgbaar voor€19,95


Maybelline Pure powerd. Voor een perfecte matte effect.
Voor elk huid type. Te verkrijg baar in 4 kleuren voor€ 7,99.



Instant Smooth Result. Voor een droge gevoelige huid.
bevat vitamine A,C en E. Verkrijgbaar voor € 11,99



Loreal Paris infallible. Een 16 uur langhoudende foundation.
Die allen vermoeidheden tegen houd. Prijs onbekent.



Rimmel Cool matte mousse. Word direct in de huid opgenomen. En geeft 16 uur lang een nartuurlijke teint. Verkrijgbaar voor € 10,99

1 opmerking:

Anoniem zei

Lissy!
Bedankt voor de link :)
As you can see, heb ik jou ook gelinkt ;)
Misschien wat om voor elkaar te schrijven?

Loveee, Taylor