woensdag 9 januari 2008

Yeaaaaajh

Het is weer een nieuw jaar vol fashion! Teminsten daar hoop ik wel op! Had laatst lekker geshopt in Hoorn en de zomer collectie staat al klaar! Jippie!!!! Kan niet wachten om mijn geld aan leuke maar vooral mooie dingen uit tegeven. Zo spotte is laatst allemaal leuke hippe tasjes echt zoò lief! En ook in de lingerie winkel waar ik in werk komt al bijna het badgoed er aan. Nog eventjes wachten en dan is het weer zwemmen!! En natuurlijk hoop ik ook op mooie Beauty producten! Lekkeren cremè's zijn bij mij altijd! welkom!

Ook verwacht ik dit jaar een liefde volle jaar. Wat is er nou fijner dan liefde? Ook hopelijk geen oorlog meer en dat iedereen meer milieu bewuster wordt. Want langzaam vergaat de wereld letterlijk.

Anyway Maak er een top jaar van! Met veel fashion en beauty!!

Veel Liefs <3

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik wil een update!