maandag 21 januari 2008

Friis And Company

Èèn van de merken waar ik verslaafd aan ben is we Friis and Company! Die tassen en riemen enzo vind ik zoooooo leuk! En wat ook zo leuk is ze verkopen niet alleen tassen en riemen maar ook kettingen, shawls, topjes, handschoenen, bikinie's, schoenen en agenda's.
Ik heb dan ook al best wel veel bij elkaar verzamelt. Alleen ik vind het zo jammer dat je het bij mij nergen kan verkrijgen. Dus ik moet wel in anderen stadjes kijken. Maar gelukkig bestaat er ook nog internet :D want zonder internet zou ik ook niet veder komen. Zo bestel ik wel es wat op http://www.netalsindefilm.nl/ . Hier onder zie je een greep uit mijn colectie en DE tas die ik heeel erg mooi vind.







Deze heb ik gehad van mijn zus voor mijn verjaardag<3>


Riem 32,95


Mijn portomonee 29,95


65,95


59,95


Agenda 29,95


En die wil ik heeel graag kopen 135,95




Het is gewooon verslavend.....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

echt leuke dingen, die laatste vind ik ook zooooo mooi

Anoniem zei

Wauw, wat een mooie spulletjes allemaal! Hebben hebben hebben. :p