zondag 20 januari 2008

Mijn Nail Box!

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn lieve zus een nail box. Met allemaal nagellakjes, vijlen en bokkenpootjes, elecktische nagel ''Schaar'' en meer. Echt ik vond het zo leuk en dacht ik ga er een stukje voor typen! En niet alleen typen maar ook foto's. BTW ik weet niet waar ze hem vandaan heeft, aangezien het al een tijdje geleden is en me zus het dus niet meer weet.


Wat zit er in?

  • bokkenpootjes
  • vijlen
  • 14 verschillende kleuren nagellak
  • basecoat
  • topcoat
  • nagelriem cremè
  • nagel remover
  • stenen vijlen
  • handcremè
  • elecktriche nagel ''schaar'' Met de bijhoren de opzet stukjes
  • een nagel stiften

Werkt het?

De kwaliteit is super goed! De vijlen werken allemaal en het is allemaal heel fijn materiaal. Ook de nagellakjes zijn super goed en al helemaal wanneer je de base/topcoat gebruikt.De elecktrische nagel ''Schaar'' werkt ook goed alleen vijl ik liever mijn nagels met een vijl.

Foto's


Dicht


Boven kant


Boven kant open geschoven


Onder la


Totalen box open

2 opmerkingen:

pruh zei

Wat superleuk en handig!

Anoniem zei

Leuk en waar heb je die koffer gekocht.

bedankt