dinsdag 19 februari 2008

Shopping bag

Shopping bag is nieuw! Hier laat ik alles zien wat ik heb gekocht. En schrijf ik er wat bij. Aangezien al wat leuke dingentjes had gekocht laat is ze eventjes zien!
Kijk en reageer zou ik zeggen!

Deze website ken je denk ik vast wel; http://www.jesje.nl/cottoncandy/index.php .
Een webshop site over minerale make-up. Deze website verkoop van alles en allemaal heel voordelig! Voor een zakje oogschaduw betaal je al maar €1,00. Niet duur toch?! Maar je kan ook meer gram bestellen. Anyway ik had daar dus ook wat besteld. Maar 2 oogschaduwtjes om het uit te proberen. En? Ik ben hardstikken enthousiast!!! Echt zo mooi! Dat ik eerdaags wee een bestelling ga plegen :D. hier foto's

De zakjes



Laatst was ik in de stad en kwam ik deze uper hippe enkel laarsjes tegen! Bij de Dolsic van €65,95 voor €32,00. En aangezien ik nou net op dat soort zocht. Kwam het dus heel mooi uit. Alleen wat het nadeel is. Ik ben al 1,80 meter. En die hakken zijn 8,5 CM hoog. Dus nu ben ik 1,88.


Deze paarse tuniek had ik besteld op http://www.wehkamp.nl/ even als het blauwe top (in het echt wat donkerder). Voor samen maar €15,00. Alleen komt er helaas altijd weer €4,95 verzendkosten. Maar goed tog mooooi €19,95. Ikke blij :D. Die grijze cardigan is van Vero moda. Volgens mij koste die 19,95 of 24,95 ik weet niet precies meer de juiste prijs.

En wat vinden julliè?



Geen opmerkingen: