dinsdag 22 april 2008

Naad loos ondergoed

Iedereen heeft er wel eens last van gehad. Lijntjes en streepjes onder je broek, jurk of rok. De meeste dragen dan ook een string. Maar dan zie je het even goed de naden er door heen. Daarom is het heel handig dat de winkelketens naadloos ondergoed op de markt brengen. Het is niet zo dat het net pas bestaat. Nee integen deel het bestaat al jaren. Alleen weten of kopen mensen het niet. Terwijl het echt in je voordeel werkt! Het is meestal te verkrijgen in de 3 hoofdkleuren. Ik denk dat iedereen die wel weet. Wit, Zwart en Huidskleur. Niet sexy maar wel handig!
Maar ik zie wel dat er steeds meer velle en mooiere kleurtjes op de markt komt.
Maar kom op jongens al die steepjes en naadjes onder die strakken jurk kan echt niet meer!






Van de Hunkemoller
Sorry voor de onduidelijk heid. Maar er staat dat ze ook in anderen kleuren te verkrijgbaar zijn en dat ze 9,99 kosten

1 opmerking:

Anoniem zei

Naadloos ondergoed is wel fijn, ik draag altijd de zwarte 'boxers' van de Hema. Maar kies ze dan wel in de juiste maat, want anders zie je ze nog door je kleding heen. ;)

Ik heb nog een tip voor je; let op je spelling en grammatica. Ik stoorde me echt heel erg aan sommige dingen. Naadloos is bijvoorbeeld één woord, en het is bijvoorbeeld "een strakke jurk" i.p.v. "een strakken jurk". Ik weet niet of je dyslectisch bent, maar anders raad ik je aan hier heel goed op te letten.