maandag 12 mei 2008

Fake nails!



Oke ik heb voor het eerst nep nagels opgedaan. En ik kan je vertellen het is vreselijk! Tenminste voor mij wel. Het waren korte French nails en je moest ze aanbrengen op de midden plaat van je nagels. Dus dat heb ik gedaan. Maar zoals je ziet op die foto. Echt vreselijk!!! Het droogde ook heel erg moeilijk en heb er wel een uur overgedaan voordat ze alle 10 erop zaten. Daar komt nog bij dat de eerste al na anderhalf uur er afviel en de rest heb ik er maar afgetrokken. Dus ik ben ongeveer pak en beet 3,5 uur er zoet mee geweest. De eerste komende jaren hoef ik geen nep nagels want ik irriteer me er gewoon te erg aan. Ik had ook steeds de neiging om ze er af te pulleken (of hoe je dat schrijft!). Dus dat heb ik gedaan en ik was helemaal happy toen ze er weer af waren. Het doosje van de nagels koste wel 20 euro. Zonde agja. Maar ik heb mijn les geleerd en dat is geeeen nep nagelss!!!!!!!

Geen opmerkingen: