donderdag 15 mei 2008

Passion for fashion

Èèn van de leukste tv-programma's vind ik Passion for fashion. Ik kijk het altijd en mis nooit een aflevering. Er is gelukkig weer een nieuw seizoen aangebroken. En gisteren konden wij kijken naar de 2de aflevering. Passion for fashion kennen wij allemaal van Dyanne Beekman. Zij gaf kleding advies en presenteerde het programma. Tot vreugde keek ik vorige week weer trouw. Maar toen ik eenmaal keek was Dyanne nergens te bekennen. Wat schijnt er dus. Het programma is overgenomen door een nieuwe presentatrice genaamt Jennifer Hoffman Bekent van het BNN programma Crazy88. Ook is er een nieuwe styliste genaam Odette Simons. Zij was ook de stylist in het programma ''Van rommelzolder tot droomhuis''. En er is ook een nieuwe visagist Theo Hopman. Die bekende Bnner's opmaakt.

Ik vind het jammer dat Dyanne het niet meer doet. Waarom ze er niet is dat weet ik niet. Misschien heeft ze het druk met de kledinglijn die ze nu heeft bij C&A. Hopelijk komt ze wel terug want zij is eigelijk het programma. Maar goed de anderen doen ook hun best en het is even goed weer hardstikke leuk!
Overgens is Martin Oostveen (Kapper) er wel weer bij. Kort om het is weer een hardstikke leuke nieuw seizoen met nieuwe mensen!

Passion for fashion is te zien op woensdag avond om 21:55 op Net 5


Ps. De komende week beginnen de examens dus ik kan niet beloven dat ik kan bloggen!

Geen opmerkingen: