maandag 19 mei 2008

I loveee Bourjois!

I loveee Bourjois!


En vooral die kleine ronde oogschaduw doosjes! Ik heb er ondertussen al 4 kleurtjes er van en ik blijf maar kopen! Ik heb mezelf beloofd dat ik elke maand z'n doosje mag kopen. Aangezien ze niet zo goedkoop zijn €10,30. Vind ik het wel een leuk kadootje voor mezelf. Ik zat zo net eventjes te kijken op de internet site en ze hebben 18 kleurtjes ervan. Ik heb er nog maar 4... Dus ik moet nog 14 maanden te gaan voor dat de collectie vol is! Deze oogschaduw's zijn erg fijn en blijven erg lang zitten. Ze zijn mooi en diep van kleur. Ook zit er een kwastje bij en een best aardig mooi spiegeltje!


De kleuren die ik heb!


Klik op de volgende link voor alle kleurtjes!


http://www.bourjois.nl/index.php?id=9&tx_seeproducts_pi1[showUid]=13&cHash=ebfe667bdd

Geen opmerkingen: