maandag 19 mei 2008

examens, examens, examens

Jaja lady's vandaag zijn de eerste examens gemaakt in Nederland. En morgen begint mijn eerste examen. Deze kommende 2 weken staan vooral voor stress, leren en stress. Nahja stress ik ben er nog redelijk koel erover. Ik heb 3 weken lang geleerd en het mag van mij nu wel allemaal komen. Vanmorgen las ik in de krant (jaja ik lees de krant :P) dat 55 % van de leerlingen die examen doen pas dit weekend leerde!! Ik schrok mij dood! Ik zou inderdaad examenstress hebben als ik pas afgelopen weekend zou leren. Maar goed ik hoor bij die 45% en daar ben ik trots op! Ik doe dit allemaal voor mij zelf en ik kan niet wachten tot dat die vlag met mijn knal roze Easpack in de lucht hangt! Morgen moet ik Nederlands doen en heb er eigelijk wel zin in! Ik sta een 7,6 voor nederlands en hoef dus maar een 3,4 te halen om voor nederlands te slagen. ( 7,6 + 3,4= 11 /2 = 5,5 afgerond op een 6!) Maar dat betekend niet dat ik lekker achteruit ga zitten en niks doe. Nee hoe hoger mijn cijfer des te beter. Hoe meer trots ik ben. Tuurlijk ik ben al blij dat ik geslaagd ben. Maar he ik heb niks voor niks 3 weken lang geleerd. Volgende week dinsdag is mijn laatste examen Biologie. En dan heb ik VA-KAN-TIE!!! Jeehj! 12 juni heb ik de uitslag met hopelijk goed nieuws. Want anders moet ik weer op nieuw leren voor de herkansingen. Maar daar denk ik niet aan. Ik denk aan die rood-wit-blauwen vlag die straks buiten hangt!

Iedereen die ook dit jaar examens doet VEEL SUCCES!!!!

2 opmerkingen:

A. zei

succes! heb je morgen/vandaag examen (ja k kan niet zo goed volgen)? als je Nederlans hebt: cijfer is met een f...
nog veel succes en weinig stress

Lis zei

Idd Nike! ik zie het dank je wel! Ik ga het meteen veranderen!