donderdag 29 mei 2008

Pink french manicure


De laatste tijd ben ik lekker creatief bezig met mijn nagels. Beet ik 2 maanden geleden er nog op,
zijn ze nu opeens lekker lang! Ik heb mijn periode's dat ik bijt (stress enzo). Maar nu ze lekker aan het groeien zijn verzorg ik ze ook volop. Zo doe ik ze in allerlei gekke kleurtjes en gekke french manicure's. Ze zeggen dan wel dat french manicure uit is maar ik blijf er lekker mee door gaan. Zo gebruik ik ook geen wit alleen maar velle kleuren. Denk aan rood, roze, paars.
French manicure kan je het beste op doen met van die stikkertjes. Heel handig en niet zo duur. Ik gebruik die van Essence en die werken prima. gebruik ook altijd bij z'n manicure base en topcoat. Zo blijft het lekker langer zitten. Het maakt dus in principe niet uit welke kleuren je gebruikt. Want alles staat leuk!!





Mijn roze french manicure. Misschien niet echt goed zichtbaar...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey leuk dat je ook een pink manicure hebt gedaan! Ik had het tien dagen daarvoor ook gedaan:D
Verder leuke blog!