maandag 16 juni 2008

Tijdelijk word er niet geblogd!

Dag Lady's nou ik heb goed nieuws ik ben GESLAAGD!!! Ik was zo opgelucht toen het telefoontje ging. En gelukkig met goed nieuws! Ik hem voor mijn diploma een splinternieuwe super mooie Laptop gekregen!! Ik wou er al zo graag 1 en nu heb ik hem!! Ook hem ik daarbij een bijpassende laptop tas van Friis and Company erbij gekregen. Die is ook hardstikken mooi!!

Maar ik heb ook slecht nieuws. Ik ga een tijdje eventjes niet bloggen. Dat komt omdat ik over paar dagen naar Egmond aan zee ga met een paar vriendinnen en omdat ik nog geen webcam heb om mooie picture's te maken. En natuurlijk filmpjes. Want ik ben in de toekomst van plan om fimpjes te maken over make-up en dergelijke. Dus ik weet niet wanneer ik weer kom om te bloggen het duurt niet lang. Reken maar op ongeveer 2 weekjes. Dus dames ik geniet eventjes nog van mijn vakantie. En ik kom gauw terug over 2 weekjes!!


Lots of loveee

1 opmerking:

Anoniem zei

Hmm, jammer zeg! Maar veel plezier dan met al die leuke dingen. :)

http://dailyglam.web-log.nl