donderdag 1 mei 2008

Pink nails!



Ik ben gek op nagellak. Zo heb ik hele boel verschillende kleuren en maten. Ik hou vooral van een beetje opvallende nagels en zo draag ik dan ook vaak hele erge knal kleuren. Zo heb ik er heel veel gehad. Maar 1 van de kleuren waar ik dan toch elke keer op terug val is roze. Dat past het beste bij mij. Zo heb ik wel 5 verschillende soorten. En dan niet licht roze nee echt hard en knal roze! De meningen van mensen zijn daar ook in verdeelt. Zo zegt de ene ielll. En de ander zegt dan weer van VET! Ik schaam me er absoluut niet mee aangezien het bij mij hoort. Ik heb van nature niet echt mooie nagels. Ik bijt er weer een tijdje op. Vanwege examenstress. Tja ik weet zeker zodra mijn examen voorbij is dat ik dan weer super mooie lange nagels heb. Alleen bij hele lange nagels vind een velle kleur weer wat minder staan. Ik weet ook niet waarom maar het staat op een 1 of andere manier niet mooi. En als ik moet zeggen welke nagellak de beste is zeg ik die van Bourjois So laque! Een hele fijne mooie kwast en goed aanbrengbaar!
Mijn hand met roze nagellak. Deze kleur is van een onbekende merk. Het ziet er nu zo mooi uit maar dat komt dat ik net heb gewerkt en erg lelijk van geworden is.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik houd van roze nagels! Zelf lak ik ze heel vaak roze. Love it.

www.missallesofniet.web-log.nl