zondag 29 juni 2008

Koopjes jager!

De afgelopen 2 weken heb ik behoorlijk make-up gekocht! En allemaal in voordelen!
Ik heb totaal 11 dingen er weer bij en ik ben er super blij mee:D.



1:Boujois oogschaduw 01 Rose ancien 2: Boirjois oogschauw 09 Orange subtil 3:Bourjois oogschaduw 04 Noir Precieux 4: Bourjois Compact poeder nummer 73 5: Gosh effect powder Butterfly 6:Revlon Blusher nummer 13 love That pink 7: Revlon eye liner zwart 8: Mini Bourjois oogschaduw nummer 2 9: Gerard Brinard oogschaduw paars 10: Gerard Brinard oogschaduw palet met 10 kleuren
11: Bourjois Lovely Brille 01 transparent


De Bourjois oogschaduwen waren 3 voor 10 euro!!! Terwijl 1 z'n doosje 9,80 kost!Ook de lipstick van Bourjois en de eyeliner en blusher waren samen 10 euro! Super goedkoop!Die had ik gekocht bij een plaatselijke dorgist die niet door heel Nederland zit.Nummer 8,9 en 10 waren bij elkaar €12,05 bij elkaar. Die had ik gekocht bij de DA en ze hadden daar van die stickers,waardoor en nog eens lekker korting van af ging! En wat helemaal lekker was ik had nog een cadeau bon van de DA van 10 euro, dus ik hoefde maar 2,05 erbij te betalen! De Gosh oogschaduw was wel gewonen prijs die was gewoon 7 euro. Maar toch alles bij elkaar was het maar rond de 40€. In plaats van 75 euro!! Helemaal top dus!!!


De Bourjois oogschaduw spaar ik, en wat blijkt dus nummer 1,2 zijn de collectie uit. En ik heb dus echt mazzel mee dat ik die nog kon kopen, want die had ik nog niet. Wat een echte aanrader is Revlon eyeliner. Het is niet echt een kwastje maar een soort puntje waarmee je het heel makkelijk aankan brengen. Ook de Revlon blush is goed, toen ik thuis kwam zag ik een soort van knopje zitten en wat bleek nou, als je daar op drukt komt er een spiegeltje uit.


Maargoed ik heb mijn collectie weer lekker bij gevuld en ik ben helemaal blij hahah!

Geen opmerkingen: