zondag 29 juni 2008

Review: Bourjois poudre compacte

Ik had van een goede kennis een cadeau-bon gehad van de Etos. En dus liep ik gisteren in mijn werk pauze eventjes bij de Etos naar binnen. Wist wel dat ik iets van make-up wou gaan kopen maar wat dat wist ik nog niet. Toen ik voor Bourjois stond zag ik compacte poeder. Net wat ik nodig had!! Ik had namelijk die van de Hema maar daar kreeg ik pukkeltjes van, dus had ik een nieuwe nodig! Ik had de kleur op mijn hals gecheckt en het was de goede kleur. Ik heb kleur 73 genomen. Je hebt totaal 4 kleuren. Hij koste €9,80 en kreeg zelfs nog 20 cent terug hahah! Het is een super mooi doosje, met een mooie spiegel erin. Ook zit er een z'n sponsje in om het aantebrengen. Helemaal top dus. Ik heb hem vandaag gecheckt, en hij is echt super! Als je hem aanbrengt dan is hij goed uitsmeer-baar. Ik gebruik hem nu alleen maar over mijn eigen foundation. En dat gaat dus helemaal super! Dit is dus een echte aanrader!

Geen opmerkingen: