woensdag 16 januari 2008

Mijn make-up of the day

Oftewel; de make-up wat ik vandaag draag. Zo ben ik een enorme fan van grijze make-up.
Vooral de combi met diep blauw vind ik helemaal ge-wel-dig! Ook ben ik iemand die elke dag foundation draag. Een half jaar geleden wist ik er nog helemaal niks vanaf maar met de dag weet ik er meer over! De make-up die ik vandaag dan ook draagt is dan ook grijze oogschaduw en foundation. Natuurlijk heb ik ook oogschaduw en mascara op. De foto's hier onder Laten zien van vooraf en natuurlijk het eind resultaat. Zoals je kan zien heb ik een enorme pukkeltje heb. Ik heb geprobeert zo goed morgelijk weg te werken maar hij is zo rood!! Let ook niet op me kop ik sta er nogal dom op....

Before


After


Materialen die ik heb gebruikt

5 opmerkingen:

Anoniem zei

wat heb je op je hals zitten ? :O
Het lijkt wel ehm; ja, wat is dat ?

Lis zei

Haij Shady!

Dat in mijn hals is een litteken.
Ik heb het al iets van 5 jaar. Ik heb een soort litteken weesfsel dat het groot word als ik bijv. word geopereerd. Het ziet er idd een beejte vies uit maar ik ben er aan gewent en camoufleren doet pijn en het is even goed zichtbaar.

Groetjes!

Anoniem zei

trouwens; kinda cheep makeup..?
Miss Helen; (hema?) Casuelle.
ohkee ;p nja , whatever you prefer ;)

Anoniem zei

welke foundation is dat?

Lis zei

Haij Ieke
De foundation is van Biotherm.