donderdag 26 juni 2008

Weeer helemaal terug!!

Ik ben weer helemaal terug! Met een gloed nieuwe naam - adres. En een nieuwe -lay-out. Vanaf nu heet het niet meer ''beautylifetyleandfashion.blogspot.'' Nee het heet nu FFBB, wat staat voor:
Fashionable Fashion and Beautyful Beauty. Ik beloof dat ik nu vaker en meer ga bloggen. En dit keer met allemaal leuke en de nieuwste dingen. De vorige blog berichten blijven wel gewoon op de site staan.
Er komen nieuwe dingen als Filmpjes, stach van de week, en testjes!
Kortom FFBB word leuker, hipper en vetter dan ever!


Ik zoek kandidaten voor het onderwerp ''Stash van de week''
Wat moet je doen?
Stuur mij een email met jouw stash foto's erbij. (Stash? Foto's van al jouw beauty producten)
Vertel wat over jou producten, en die je echt kan aanraden aan de anderen meiden.
De foto's en de tekst kan je mij sturen naar het volgende email adres: ffbb@live.nl

Ractie's:
Beledigende of vervelende reactie's worden verwijdert.
Het is naar om vervelende reactie's te krijgen. Als je iets te melden hebt leg het dan gwoon goed en netjes uit. Voorbeeld slecht: ''Tjeesz! Jij kan echt niet typen. Je typt als een kind van 4''.
Voorbeeld goed: ''leuk onderwerp alleen zou ik meer op je spelling letten''

Nog eventjes andere nieuws:
Mijn diploma heb ik op gehaald en ik heb foto's van mijn gloed nieuwe laptop - tas.
Zie hier onder de picture's.


Hoop dat jullie de verbeterde site een stuk beter vinden! Ik ben in iedergeval tevreden!!!

Geen opmerkingen: